1. Kendi kendime çalışmayı severim.
2. Düzenli bir çalışma masam olsun isterim ve sürekli düzenli olması için çaba gösteririm.
3. Defterime sürekli şekiller çizerim.
4. Çizgi roman okumayı severim.
5. Tertipli ve düzenliyimdir.
6. Okunmakta olan bir metnin bir kopyasını takip etmezsem anlayamam.
7. Harita, poster ve şemalarla anlatılanları daha iyi kavrarım.
8. Dilbilgisine ve imla kurallarına uyarım. Sözcükleri hatasız yazarım.
9. Çok not tutarım.
10. Sessiz okumayı severim.
11. Çevremdeki insanlar çok hızlı konuştuğumu söyler.
12. Şarkı sözlerini hatırlamada zorlanırım.
13. Telefonda konuşmayı sevmem.
14. Duyduğum yönergelere dikkat etmem, sözel tariflerin tekrarlanmasını isterim.
15. Biri ders verir gibi bir şeyler anlatırsa başka dünyalara dalarım.
16. Bir şeyi en iyi, birisi gösterirken izlersem öğrenebilirim.
17. Bir şeyi okurken okuduklarımı gözümün önüne getiririm.
18. Bir yer tarif etmem istenirse tarif etmem gereken yeri gözümün önüne getiririm ya da çizerek tarif ederim.
19. Yazı yazarken harflerin ve sözcüklerin düzenli görünmesine dikkat ederim.
20. Bir listeyi aklımda tutmam gerekirse listeyi yazarım
21. Tercih ettiğim öğretmenler, der anlatırken tahta ya da tepegöz kullananlardır.
22. Bulunduğum ortamda çok fazla eşya ve hareket varsa konsantre olmakta zorlanırım.
23. Yüzleri hatırlarım, ama isimleri unuturum.
24. Sınıfta arkadaşlarımla birlikte tartışarak ve sohbet ederek öğrenmeyi severim.
25. Bir çalgı aleti çalar veya çalınan bir parçayı kolaylıkla öğrenir ve söylerim.
26. Fıkra ve masal anlatmaktan hoşlanırım.
27. Konuşmayı ve dinlemeyi severim.
28. Yüksek sesle okumayı severim.
29. Anlatmayı, yazmaya tercih ederim.
30. Kendi kendime çalışmaktansa öğretmenimi dinlemeyi tercih ederim.
31. Bir konuyu kendim okumaktansa o konuyu başkası anlatır ya da okursa daha iyi anlarım.
32. Bir şeye konsantre olmak istediğimde çevreden gelen seslerden çok rahatsız olurum.
33. Genellikle şema ve grafiklerle aram iyi değildir.
34. Haritalardan çok sözel tarifleri ve yönergeleri tercih ederim.
35. Kopyalanacak bir şey olmadan kolay çizemem.
36. Sessizliğe dayanamam, ya konuşurum ya da diğerlerinin konuşmasını isterim.
37. Okurken parmağımla takip ederim.
38. Okurken kâğıda çok yaklaşırım.
39. Yazı yazarken genellikle harfleri ve sözcükleri kendi kendime söylerim.
40. Bir listeyi aklımda tutmam gerekirse kendi kendime seslendirerek tekrar ederim.
41. Tercih ettiğim öğretmenler etkili bir şekilde ders anlatanlardır.
42. Ahenkli ve güzel konuştuğumu söylerler.
43. İsimleri hatırlarım ama yüzleri unuturum.
44. Giyimde her hangi bir seçim yapmam, elime geçeni giyerim.
45. Bir şeyi okurken ya yüksek sesle okurum ya da sözcüklerin seslerini kafamın içinde duyarım.
46. Bir yer tarif etmem istenirse sözel olarak tarif etmekte güçlük çekmem.
47. Tamir işlerinde becerikliyimdir.
48. Ellerimi kullanabileceğim bir şeyler yapmaktan hoşlanırım.
49. Okuldaki sportif faaliyetleri severim ve bu tür faaliyetlere katılırım.
50. Öğretmenler ve ailem çok hareketli olduğumu söyler.
51. Yeni gördüğüm şeyleri mutlaka elime alır incelerim.
52. Arkadaşlarıma el şakası yapmayı severim.
53. Sandalyede otururken devamlı hareket ederim.
54. Kalemimle oynar, masada tempo tutarım.
55. Objeleri biriktirmeyi severim.(Ucu biten kalemleri atmamak gibi)
56. Kürdanları, kibritleri küçük parçalar şeklinde kırarım.
57. Çevremdeki insanlar yavaş konuştuğumu söyler.
58. Genellikle çok banyo yapar ya da duş alırım.
59. Konuşurken genellikle ellerimi kullanırım.
60. Başkaları devamlı sözümü keser.
61. Bir listeyi aklımda tutmam gerekirse, hareket ederken parmaklarımla listedeki maddeler arasında ilişki kurarım.
62. Tercih ettiğim öğretmenler, bizim hareketli katılımımızı sağlayandır.
63. Uzun süre hareketsiz oturmam konsantre olmamı zorlaştırır.
64. İsim ya da yüzleri hatırlamam ama o kişiyi tanıdığım ortamı ve durumu hatırlarım.
65. Rahat hareket etmemi sağlayacak giyecekleri giyerim.
66. Bir şeyi en iyi kendi kendime yapmaya çalışarak öğrenirim.
67. Bir şeyi okurken genellikle kıpır kıpır olurum ve okuduklarımı hissetmeye çalışırım.
68. Bir yer tarif etmem gerekirse o yeri elimle ya da bütün bedenimle hareket ederek tarif ederim
69. Yazı yazarken kalemimi bastırarak yazarım, yazının akışını hissetmeye çalışırım.